tisdag 16 februari 2010

Ikväll kommer det vara en jobbig kväll.
Vi ska nämligen åka till vetrinären och avliva Våran totalt knäppa Kisse misse.



Snurre Snurre Snurre


Varför tänker ni så klart?!!
Joo.
Hur lär man honom att inte vara svartsjuk på Silaz(hunden)?
vi har gett honom minst 6 månader att bli bättre,
men icke sa nicke.
Det blir bara värre o värre.
Attack mot hunden, biter och river så att
 lille Silaz bara gnäller o gråter.

Sabotör är han också, sabbar det mesta i vårt hem.
Vilket han aldrig gjort förut.
Soffan ser ut som en rya matta på kanterna.

Han har ju även en förmåga att tugga sönder mina kläder så det blir stora hål i dom.
(varför han gör det.. mmm vet ej,
jag har frågat honom, men han svarar inte)

Tror inte han mår så himlans bra.
För inte kan man göra det om man
är arg o tvär hela tiden.
24 timmar om dygnet.



Älskar Dig Snurre
men det är för ditt Bästa.
Är helt säker på att du kommer få det mycket bättre uppe i Himlen.
Kommer få massor av fina Änglar till Vänner!!
(Finns nog ganska många Möss där uppe också)
Thiihii

Känner mig ledsen fast ändå inte.

Kommer bli tomt utan honom, men eftersom jag vet att detta är det rätta.
Känns det väldigt "lungt" i mitt Hjärta!!

Kommer aldrig glömma Dig!!
(helt omöjligt att göra pga sååå mycket som du o jag har bråkat den sista tiden)
SnurreBurre


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)