måndag 22 februari 2010



-----Okej-----
jag brukar ju alltid tycka snö´n och kylan är Toppen.
men idag kände jag njeeeee
Har stått i en skåll-het Dusch och bränt sönder axlar och rygg för jag är som en is-bit.

Ge Mig Lite Sol och Värme Tack.
Vill kunna ligga och Läsa en Härlig bok
och
gnälla över alla små kryp,
vara orolig att hunden får fästingar,
klia sönder massa myggbett och äta alldeles för mycket Glass!!

Såååå Ljuvligt!!!

Men det är väl bara "Gilla" Läget och njuta av snön medans den ligger kvar.
Eller hur!?!!

Visst det är väl bra härligt.
Men man blir fasiken lite deppig när det bara vräker ner mer o mer snö.
Kan väl inte finnas kvar mer nu va?!! Borde ju ta slut uppe i Himlen.

Jaja.. jag är ju en ganska positiv Brutta.
Såå jag får väl tända massa Ljus och bara gotta mig med en Massa Godis
(som tröst eftersom jag inte får Sommar)
Och Ta ett fot Bad!!



Det Gillas iallafall!!

// T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)