onsdag 31 mars 2010

..........................................
Ligger i Soffan,
Vill (orkar) inte packa.
Jag Behöver verkligen en kväll o bara ligga ner o ta det lite lungt.
Herre, känns som jag håller på o "stressar" ihjäl mig.
Har Sååå mkt i mitt huvud Just nu,
egentligen är jag inte stressad,
Kanske skulle ha skrivit "pressad" ist.
Njaa hittar inget bra ord för hur jag känner mig just nu.
sova,jobb,hem,packa,mat,städa,ringa,svara,ringa,svara,
pussas=)
packa,svara,ringa o Sova.
Mmm så har min vecka vart o kommer fortsätta.
Haha
Jag Älskar ju o ha Många
"Bollar i Luften"
men när jag känner att jag inte Hänger med att Fånga Allihopa.
Då Blir det Stopp.
..................................

1 kommentar:

  1. Ja vet att de är skitdrygt att ha så många bollar i luften. Men stanna upp & andas & tänk att, ja hinner ändå. Oftast blire bara tusen gånger jobbigare när man pressar & stressar sej själv. Tro mej, ja är ju stressarn själv. Hehehe. Kommer & hjälper er imorrn iaf. Ta de lugnt tills dess, för ja vill inte mötas av en Thessan me hjärinfarkt=) Love ya. Pöss

    SvaraRadera

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)