onsdag 17 mars 2010


Det är så himla svårt att ta bra kort, få fram de rätta ljuset på färgerna men tror att det här blev bra!!

Jaa de här blev tyget. Vi tog en sväng till Ikea och där sa Johan på en gång att Japp´s detta tyg tar vi!!! Jahupp, tänkte ja. kändes skönt ändå att Jag inte behövde tänka så mycket.
Super skönt, annars kan det ju lätt bli så att jag står o säger..
jaa men va tycker du..
Bestäm nu då.. o Min Älskling kan lätt säga De spelar ingen Roll.
blablabla. men Icke denna gång!!

Så Imorgon kommer Johan´s föräldrar hit o Lämnar säng-gaveln och Fikar!!
Ska bli trevligt!!

Har Även fått ett Samtal från Uppsala-hem!!
Ska bara besikta Lägenheterna, sen jäklar bär det av till Andra Porten!! =)
Vi får väl se när vår kära KvartesVärd ringer upp oss o bestämmer ett datum.
Är han för seg, kommer Jag ligga på o vara en "Jobbig hyresvärd" Hehe

Jag återkommer mer om de sen, när jag vet mer!!

Aa Allt för mig!!

1 kommentar:

  1. Hej vännen :) Super snyggt tyg, kommer bli skit bra de där!Måste ses nu va, börjar faktiskt längta efter er.Pöss, pöss

    SvaraRadera

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)