torsdag 25 mars 2010

GodMoRRRRRon. Haahha

Jag är verkligen inne i en dröm-Period.
Härligt kan vissa tycka, men njee Inte ja.
Vill Inte drömma alla dessa drömmar på nätterna.

haft såna här perioder förrut att hela nätterna blir till o vrida o vända o vakna Kall-svettig
och Upp&Ner i Sängen o Ligger över hela Sängen. Vaknar av att Johan väcker mig.
han ligger o balanserar på några få cm i sängen, för att jag har Bökat ur honom från Sängen.
Hhahaa Stackarn. ÄLSKAR DIG ÄNDÅ!!

bara Stanna upp ett tag o tänka, varför blir det så här då?
Är helt säker på att drömmarna utgår ifrån hur min vardag är.
Hektiskt är minst sagt ordet.

Såå Mycket spelar ju in.

vet att när jag har det stressigt runt mig,Sover jag sämre.

Bara försöka varva ner...
Svårt jue!!

Men ska nog verkligen ta tag i o dra på Yoga ikväll.
kan nog göra mig nytta.
(hoppas jag)

Ha En bra Torsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)