fredag 26 mars 2010


Har hållt för mina öron idag..
Skriver inte ofta om jobbet här i bloggen, lite för att jag inte tycker att mitt privat-liv ska innefatta Jobb. (såå mkt sekretess också)
Men Magsjukan går för fulla magar..
10/22 Barn fick gå hem eller va hemma idag pga MAGSJUKA.
Gagggahhh.
Inte Igen.

Jag har ju haft sån himla Huvudvärk hela dagen.
(hoppashoppas inte det är ett tecken på magsjukan)
Känner mig kall-svettig och lite lätt illamående, har gått på sparlåga hela dagen.
..Usch..
Sitter här med lite "MeduCiiin(wirre)"



-Shopping-
Vi tog en snabbvisit till Uppsala-hem skulle kolla ut tapeter..
men, vi kunde inte välja tapeter försen vi stog på kontraktet. *Suck*
men det är väl bara vänta.

Tänkte.. vi tar media Market o de snabbt innan vi drar hemåt.
Har väl aldrig gått sååå himla snabbt genom en butik som vi gjorde idag. Hahaha
Mycket Folk = JA.
Kaos = JA
Mycket intressanta Varor = Njee

Vi tog en Sväng in på jysk o införskaffade en MörkläggningsGardin.
Vit o snygg!!
Köpte även nya dynor till Ballen!! =)
Efter det tog vi en sväng till Team Sportia. Alla affärer nära dom ny öppnade har ju "REA" hittade ett par Löpar Dojor!! Perffa!!
1195kr nejnej på rean kostade dom 299kr. KAP!!




Nu Blir Det Krya på Sig i Soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)