söndag 21 mars 2010


Häxan Sur-Tant!!!
japp, de e jag de.. Eller var.
Jag kände mig alldels inåtvänd,bitter och skitsur o tvär över ALLT.

Uschusch.
Allt som jag sa eller som johan sa eller som Silaz gjorde blev bara fel.

Kändes som ett rejält fel i kretskortet. Haahaha



Så kan jag ju inte känna, gick o la mig i sängen o drog täcket över huvudet.
(i ca 5minuter) sen tänkte ja.
Näää Så här kan ja inte vara.

Tog på mig regn byxorna, drog på mig Mössan o promenad-skorna!!!
Laddade med Tokhög Musik!!


Har väl Aldrig gått så fort som jag gjorde nyss.!! Hahaha

Men efter halva prommisen kände jag att jag gått av mig min "ilska"

Kom hem alldeles Snöig o Dy Blöt!!

Och mycket Lyckligare!!

Tror man laddar kroppen med endorfiner genom en Promenad!!

EllerHur??!!

Njuter av Vi av kaffe, Tussisar och Gott Fika bröd!!

Rimbo Bullar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)