lördag 10 juli 2010

Ända sen jag gick på semester vaknar jag varje morgon 07.00-07:30 typ.
Visst jätte skönt o få ta vara på en hel dag,speciellt nu när det vart Sol.
Men det skulle verkligen vara skönt o få sova ut ordentligt.
(kroppen behöver väl tydligen inte de)
Så jag ska inte klaga över de!!
Då får jag ju mer TID till o göra allt skoj nu på semester´n!!


Ska mt stan el Gränby idag.
Måste införskaffa lite trekvart strumpor o en ny bikini.
Mina bikinisar är förstörda av saltvattnet som finns utomlands.
ska försöka hitta en ny!!
Sen är det "bara" hem o packa, sticker ju inatt.
*
Vi kommer ha lägenhet´s vakt medans vi är borta!!
*
Känns skönt, så ingen oinbjuden besöker vårt hem!!
*
*Men hur mkt ska man packa, vad, hur många kjolar, klänningar, skor, behövs långbyxor,Jackor... ååååå
Alltid blir det ju för mycket.
Ska verkligen försöka begränsa mig!!
Svårt=)
När vi åker inatt får vi hoppas på att det inte alls är mycket trafik på vägarna.
(Gillas inte)
ska ju genom sthlm, allt fungerar ju bättre om de är mindre trafik!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)