torsdag 22 juli 2010

Inatt vaknade jag av att jag hade Jobb-ångest.
Haa Redan? Va sjuttsingen..
Har ju semester 2 veckor till jue.
kan väl inte komma krypandes redan.
*
Njee drömmar kan påverka mycket.
Usch vad mina drömmar kan vara jobbiga/dryga ibland.
Så det är bara försöka släppa jobbet igen o NJUTA av semester´n.
*
*
*
*
*
Men däremot har jag funderat lite över Nyårshelgen.
(Haha, vet att jag ligger långt fram.)
Ibland måste man tänka lite längre..
Tror vi ska boka en stuga uppe i Sälen över Nyår.
SKÖNT
Någon/Några som är sugen/Sugna på o hänga med!?!!
Vore ju Topp Mysigt ju o mysa framför en Öppen eld o äta goo mat o mysa i snön vid tolvslaget.

Vi får hoppas det är låååååångt kvar till snön kommer.
Idag blir det Stenbrottet i Skyttorp igen.
Silaz ska få Bada Bada!!
^^^^^^^^^^^^
(Kanske ett besök till Erica o Jözen o "Lilla" Pontus som fyller 1 år idag,
´Galet hur fort tiden går)
HURRAHURRAHURRAHURRA!!!

1 kommentar:

  1. Hahaaa. Ja har drömt om jobbet 2 dar i rad nu, oxå nån slags ångest tror ja. Usch & fyy. Kommer nog hem imorrn. Leka i helgen? kram

    SvaraRadera

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)