fredag 27 augusti 2010

Dagen börjar med att jag kliver upp o ska ut i hallen, smäller i stortån i tröskel´n..*A*
Ontont(SKITONT)
Sätter mig på golvet o ska försöka platta håret med en värkande tå.
Vips säger de bara så har jag bränt mig på platttången också F*N
Aja
Tar väl en kopp kaffe då..
Men visst, självklart ska jag ju stöta i koppen i diskbänken o skvimpa ut hälften. *Suck*
Vilken FredagMorgon


Bara Tänka positiva Tankar nu!!
Stortån värker bara lite nu, Brännmärket blev ju inte så stort o kaffet Jaja Skitsamma.
Bara Börja om från Början.
Hoppas att Resten av Fredagen blir Strålande!!!
De tror jag iallafall.

1 kommentar:

  1. Va fasen, ja va tvungen att tänka efter om de va fre den 13e. Men de vare ju inte. Hoppas verkligen din dag blir bättre än din morron. Tur att du är en possitiv tänkare. kram gumman

    SvaraRadera

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)