onsdag 11 augusti 2010

Har Vilat så mycket jag kunnat idag.
Igår eftermiddag fick jag fruktansvärda magsmärtor.
Ggahh Magen höll på o explodera.
Mellangärdet var helt stenhårt o kändes som det skulle brinna upp.
Illamående o rapade som sjutton.
Magkatarr.... F** F**
Sov ca 1,5 timme natten som var.
Hade sååå himla ont.
Ligga på rygg,sida,mage fosterställning...
Näpp inget fungerade.
*Hade tillomed tanken..*
Ska Jag Väcka Johan o säga åt honom att vi måste till sjukhuset klockan 03,00 på Natten..
Njee jag håller mig lite till..
På morgonkvisten började de släppa lite(inte mycket dock)
Gick upp o gjorde lite gröt,fick i mig skapligt.
Börja känna mig bättre o bättre.
Men sååå TRÖTT.
--
Har Legat på soffan med Vete-kudden hela dagen nästan.
Tar på Krafterna o ha ont. Nu mot kvällningen känner jag mig piggare, har fått i mig Ris o snälla saker.
*
OM jag får så här ont igen..
Inge snack då drar ja upp till Akuten på en gång.
(PepparPeppar så slipper jag de)
Men vem vet.
Har ju levt med magkatarr när jag gick i högstadiet.
Men så här illa var de inte då.
Har ju inte haft några känningar alls innan de small till i magen igår.
**
Men.. Måste tänka att nu har det blivit mycket bättre.
Får tänka (ännumer) på vad jag dricker o äter framöver.
Så Blir de nog bra!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)