lördag 11 september 2010

Blev ett Himla Projekt av att Reklamera en Vara på media Markt.
*
Först när man kommer dit ska dom pröva varan o se så att kunden verkligen talar sanning.
*
(skulle jag åka 2 mil enkom för o lämna tillbaka en kaffebryggare,när den funkar?)
Njee bättre saker har jag för mig.
*
Expediten som hjälpte oss försvann o skulle testa kaffebryggaren, kom tillbaka efter ca 15minuter o sa.. Njee de blir så att ni får antingen en ny, eller ta en annan i butiken.
*
Sagt o gjort börja vi kika efter en ny.
Men Nästan alla kaffeapparater under 1000Lappen var slut.
Hhmm De borde ju fasiken stå på skylten/Hyllan.. Eller?
Suck.. Tog en ny Trådlöshemma Telefon ist.
*
Hittade en på Elgiganten. Blir nog super den.
*
Köpte även en ny Rosa Pilates Boll, mindre storlek Bra o ha för vissa Övningar!!

Jag Hittade Tre par skor på Sko-punkten =)
Nu är Hösten Räddad.
Verkligen Billigt..
3 par skor under 500kr tillsamans.
Bra Pris verkligen!!
(Få se hur kvalitan är sen då)

Har Kommit på att jag har en liten för kärlek till Gummi-Stövlar!!
Dessa är Fodrade o Varma o sköna!!
Perfekt till Hösten´s Slaskväder.
Perfekta Jobb-Stövlar!!
Snygga på Köpet!!


Favvisar!!
En Härlig Dag, med lite otur med vissa saker, men Jag o Johan lyckades Faktiskt Skratta Bort Alla Bekymmer idag!!
HÄRLIGT Säger jag bara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)