söndag 5 september 2010

Förskyld, Joodå
Bara trycka i mig Vitaminer!!
Lyssnar på HÄRLIG Musik o Häller i mig tonvis med vatten o sveper koppar med te.
Såå Skönt för halsen.
Feber´n vill tyvärr inte hålla sig nere på Normal Temp.
Suck.
Borde nog ta lite ipren, men väntar ett tag till.
Få se om de ger med sig!!

Fortsätter lyssna på Musik o Dricker mitt Ljuvliga Vatten o kikar ibland ut i hallen där dammsugaren står redo, för att bli svept genom lägenheten.
Ska peppa mig ordentligt o ladda för att bråka med slangen om ett tag!!
Mys Mys Dag!!
Bara Ta Det Lugnt o känna såren under näsan bli större o större.
hahaha
*
(Måste ju bli piggare så jag orkar med Zumba´n imorrn)
Kommer gå i vilket fall ändå =)

1 kommentar:

  1. Åhh härligt de låter. NOT! Stackare. Ja är inte heller nå pigg idag. Ögonen vill bara falla ihop & ändå fick ja sova till 10. Min röst är helt förvrängd & ja har ont i halsen. men ja har ingen feber. JA tror mitt kan va en blandning av förkylning & järnbrist typ. Krya på dej gumman. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)