söndag 26 september 2010

Ojoj Dagarna rullar iväg bara, hinner / vill inte ens sitta vid datorn längre.
Hahaa
Dom här Höst dagarna har blivit fyllda med massa annat, än "tråktid" framför datan.
Shopping,promenader,bilkörning o filmmys
Ljus o mys o sena kvällar =)
Underbart!!
**
Hur går det med min övningskörning då?
Joo de ska ja tala om för er att det går TOPP-bra!!
(enligt mig o johan iaf)
Hoppas mina med trafikanter också tycker de,hahaha
Dom har lugnat ner sig lite iallafall.
Igår tog jag modet o körde ut på 290:vägen o körde ända fram till Gamla Uppsala.
Många hastighetsbegränsningar 1 rondell o många Ned/Uppväxlingar.
Betyg=Klart Godkänt!!
*
hihiiii
Idag ska vi träna på backning, tror att de kommer bli min svaga länk.
Men jag hoppas jag lär mig de me =)
Har ju en sån duktig o pedagogisk Handledare!! =)
*
Hoppas o tror att jag blir bättre på uppdateringar här på bloggen om några dagar!!
Tjaoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)