fredag 8 oktober 2010

Hmm... Magkrångel igen..
Herre, tror jag blir tokig snart.
Har ju uteslutit mycket i min kost o försöker leva ett så sunt liv som möjligt.
I onsdag´s började jag känna av magen igen (över magen,mellangärdet)
Svidande,gnolande värk,uppsvälld o symptomen är många.
Värst av allt är att det gör såå förbannat ont.
Total sängliggande.
*
Speciellt på nätterna
*
Ringde idag till min husläkare.
Mitten av oktober ska jag upp på en "ny" undersökning/utredning.
Får vi verkligen hoppas dom hittar orsaken till all onödig smärta.
Så länge ska ja fortsätta äta receptfria tabletter av alla dess slag
(som för övrigt inte alls fungerar längre än ca 30minuter)
Så jag skippar nog dom.
Inte S-t-r-e-s-s-a, sa hon
Men de gör jag väl inte?!!
Eller..
Okej, jag har väl kanske 1000 saker i mitt huvud jämt, men tycker inte det är jobbigt.
Bara Skoj!!
(de mesta iaf)
****
Vi får hoppas att det går över under helgen, så att jag inte missar fler arbetsdagar pga Magontet,såå värdelöst.
***
Jag är ju en Glad o Positiv Brutta som Gillar o pyssla med mycket!!
Blir såå begränsad pga Den Oerhörda smärta som uppkommer lite då o då.
Tviiiii för Magont.
-
Hoppas Ni Mår Bra iallafall =)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    har du testat forevers aloevera dryck?
    de som använder den säger att den fungerar och e bra för hela kroppen.
    Jag har dock bara druckit den första flaskan så jag har inte märk någon märkbar förändring än.
    jag säljer för forever så om du e intresserad e det bara å höra av dig.
    hoppas magen blir bättre!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jaaa Anna jag dricker aloe veran, snart druckit en dunk. Ska ju till läkaren den 20okt hoppas verkligen dom hittar något. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)