tisdag 2 november 2010

Hur gick det på körskolan idag!!?
Jooo de gick finemang!!
-
-
Ska HÅRD träna på att:
-
1. Få in i mitt lilla huvud att titta VÄNSTER-HÖGER-VÄNSTER (VHV) på varje plats de går,
Korsningar,utfarter mm mm Överallt.
-
2. Placering av bilen vid korsningar mm måste komma ihåg att gå tillbaka med bilen efter att jag kört om en parkerad bil mm.
-
Dom två sakerna är det "Läxa" på!!
-
Annars gick det strålande bra!!
BLIR SÅ GLAD när jag Verkligen känner att det jag gör, gör jag bra!! =)
*STOLT*
-
Nästa gång vi kör blir det Luthagen...
Hösten är ju bra Underbar!!!
Har pysslat med Värmeljuslyktor på förmiddagen!!
(Även kallat barnmatsburkar) Hahaha
Tur man har vänner som sparar på allt o ingenting!! =)
LOVE LOVE!!
En väggdekor har satts upp på väggen i hallen!!
Tycks?=)
Nu blir det en kopp te, o smälta den goda middagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)