lördag 13 november 2010

Jag har inte glömt bort Bloggen, den har bara inte varit prio 1 denna vecka.
Har kört kört kört.
Nu Jäällar.
Jag börjar känna mig helt trygg i min körning.
Men när man kommer in mot City...
Ojoj så mycket skyltar o se o måste följas!!
Men det känns bra!




Ni Som har körkort..
Kan ni alla skyltar o regler??!!
Nån som har ett PC-teori jag kan låna?
Jag har nämligen kört mitt så många ggr att jag snart kan frågorna utantill i sömnen!!
Hahaha
Annars får jag nog köpa ett annat.
Kan ju vara bra o variera teorin.
Nu ska vi göra oss klara o köra in mot stan.
Hahaha
Brumm brumm Luthagen!!

1 kommentar:

  1. haha neej Thessan det kan jag inte haha :) Alltså alla regler och skyltar visst sitter dem någonstans i bakhuvudet... men...

    SvaraRadera

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)