söndag 7 november 2010

Utmaning: Fakta!!

Anna "utmanade" mig o fylla dessa frågor.. Here they come!!

Fyra Arbeten jag har haft i mitt liv:
1.Reklam utdelare (haha)
2.Personlig Assistent
3.Personlig Assistent
4.Elev Assistent (BÄSTA jobbet ever)
-----
Fyra filmer jag gärna kan se om o om igen:
1.Pretty Woman
2.Lotta på Bråkmakargatan & Lejonkungen :P
3.Dirty Dancing
4.Greese
----
Fyra ställen jag bott på:
1.Eskilstuna
2.Märsta
3.Rasbo
4.Sävja
----
Fyra serier jag gärna ser på:
1.Desperata Hemmafruar
2.Greys Anatomy
3. 2 ½ Man
4. Top model
----
Fyra ställen jag vill åka till:
1. Åre
2. Ullared
3. Sälen
4. Maldiverna
----
Fyra hemsidor jag besöker dagligen:
1. Mina vänner´s Bloggar så klart!!
2.Facebook,kanske inte dagligen.
3.Mejlen
4.UL.se så tåg o dyl går.
----
Fyra favoriträtter:
1. Potatis med köttgryta.
2. potatis med köttfärslimpa.
3. Pasta Alá Thessan!
4. Ris o Smarrig gryta till.
----
Fyra ställen där jag trivs:
1. I Johans Famn
2. I ett rum med skrattande nära o kära!
3. Bakom ratten på bilen! haha
4. Ute i skogen/Naturen med min Underbara Hund.
----
Fyra saker jag inte kan leva utan:
1. KÄRLEK
2. Erfarenheter.
3. Mina underbara nära o kära runt mig!!
4. Med o Mot- gångarna här i livet. Allt gör oss starkare. Trott eller ej.
----
Fyra saker jag är rädd för:
1. Flyga Flyplan
2. Vapen
3. Mörkret
4. Döden
----
Fyra saker som får mig att skratta:
1. Hahahahaa herre.. Säger Pass.
2. När Jag o Johan "Härgar"
3. När jag umgås med mina vänner en fredag kväll.
4. Övertrötthet.
----
Fyra länder jag vart i/på:
1. Egypten
2. Gran Canaria
3. Tunisien
4. Grekland
----
Känner ni mig lite Bättre nu? =)
----
Nu Vill Jag Utamana Fyra stycken Bloggare.
1.Veronika
2. Bella
3. Maliin
4. ... DIG Kanske? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)