lördag 26 februari 2011

Har Lyckats dragit hem en Sekretär.
Hmm gammal o sliten. Japp.
Ska slipas, målas o göra fin fin
(förhoppningsvis) Måste ju ge den en chans!! =)
men det kommer dröja tills nästa helg, har inte riktigt tid o ge mig på denna ännu.
(tror jag,om ja kan hålla fingrarna borta vill säga)

Undrade ju hur gammal denna kan vara.
Är ju efter mormor (minst)
Hittade denna text på sidan av en låda.
Den 1 Advent -1961 fick jag denna pjäs som gåva av mina föräldrar.
(måste ha skrivits av mormor för mamma är ju född -65)
Härligt med gamla saker!!
*
Fick en Underbart fin liten prins med mig hem från Älskade Svärmor!!
Han sitter så snyggt i köket o vaktar vårt lilla hem!!
Vår köksgroda!! =)


Stort Tack Kerstin!!
Massa Kramar!!


1 kommentar:

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)