fredag 11 februari 2011

HUR ska detta gå..
Jag kan inte säga..
- Ååå vad jag önskar jag hade körkort,
för inte sjutton skulle man vilja ut o köra bil i detta väder frivilligt.
Eller??
Ajja.. får gå med lätta steg upp o ställa sig vid tåget/bussen o tänka
(lite lätt motvilligt)
.
Always Look on The Bright Side of Life!!

Snön.. kan verkligen ställa till det!!
Ni som inte åker med kollektiv trafiken kanske inte tycker dessa förseningar ser mycket ut. Men jag kan LOVA att dessa tider är bara på ett ungefär.
ALLA ska åka med tågen som går.
Vattholma ligger på näst sista hållplatsen innan Uppsala.
Det är knökfullt på tåget, förmodligen kommer det inte få plats nå fler passagerare.
Så vi kommer väl få se tåget rulla förbi Vattholma.

Nu hoppas jag ju att denna gång ska vara ett undantag, vi får hoppas det inte blir så.
Tågen/bussarna kanske går helt enligt tabellerna..
Håll alla Tummar!!
Såna här dagar är som Fia med Knuff..
Har inte en aning om vad som händer!!
Hahaha

Okej Nu är klockan 09,20:

Har stått och väntat på kollektivtrafiken 1,5 timme.

UTAN resultat.

Eller joo resultat blev det ju, Genomfrusen o iskall.

Kommer helt enkelt ingenstans.. Blir en hemma dag.

Helt otroligt vad snön kan ställa till med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)