lördag 19 mars 2011

Hår-Tips!!

Min UNDERBARA Frisör gav mig Tips på en Leave-in "packning"
Håret blir härligt mjukt, men på rätt sätt.
Inte så där glatt o okontrollerat utan härligt fylligt mjukt.
Hahaha
Ni Fattar vad jag menar va?!!
Självklart gör ni de!!
De finns väl ingen som kan missuppfatta mig ;)

Schwarzkopf, Essensity
Superb care Perfomance
Såå Har ni testat många olika Maker/inpackningar till ert hår men inte hittat den där "rätta"
Testa denna!!


Jahaapp.. Sunglasses letning idag då.
Love it!!
Ska försöka hitta ett par shyssta glasögon.
Har nämligen förlagt mina bästa Älsklingsbrillor.
-Borta-

Finns ju så Härligt många o Välja på.
Beslutångest.. Njeaoaee Vi får se vad de blir!!
Always Look On The bright Side of Life!!
Underbara Solen verkar Lysa
Varmt o Härligt idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)