onsdag 30 mars 2011

Accessorize

Jag har inte bloggat på ett tag.
Pysslat o Donat!! 
Stansat lite bokstäver bla!!
-En Present-

Idag kom en Underbar Arbetskollega
tillbaka från London!!
Hon rekomenderade denna Affär (sida)
Sååå fina grejer!!!
Sommar Sommar
Längtar
Efter Sommaren!!
Härliga Färger!!
Precis sånt jag gillar!!

Butiken heter



Denna underbart söta portmonä fick jag av henne!!
Stort Tack!!
 Underbart Söt!!


Man kan ju inte annat än le när man ser alla färger!!!
Love it Love it!!

Kikade precis på nätet...
Butiken finns i Stockholm city.
Wiiiii Kanske blir en tripp till huvudstaden
nästa helg!!

3 kommentarer:

  1. Den finns i sollentuna centrum också :-)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!!!
    Nu har jag hittat hit och lovade ju att lämna en liten hälsning, Hej Hej!!!
    Jätte fin blogg verkligen. Har även kollat in dina otroligt fina pysselprylar. Kul.
    Jag hoppas ni får en fantastisk resa över havet!!!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Föresten följer gärna med till huvudstaden om du vill ha sällskap!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)