söndag 20 mars 2011

 Kommer ni ihåg dessa
 godis burkar o karamellerna inuti!!
Jag åt dom jämt när jag var liten.
Sockret på var det allra Bästa!!
-Yummiyummi-
När godiset tog slut brukade jag diska burkarna o ha dom som Guldkatt´s askar.
Jag kunde vara ute i många timmar o bara leta efter dom där speciella fina glittriga
katt-gulds-platta-stenarna
-Hiii-
Eller hette de inte Kattguld?!!
Joo tror jag minns rätt!!

Blev inte ägare till några Solglasögon igår,
hittade tyvärr inga bra alls.
Får kanske göra ett nytt försök idag!!
Vi får se vad dagen har att erbjuda.
Sätta sig mot en vägg o Sola verkar skapligt lockande också!!
Njaa
NJUTA av LIVET
ska jag iallafall göra!!
Alldeles för sällan man verkligen Njuter..
Oftast tar man allt lite förgivet o
bara låter dagarna flyta på.
Njaa
Jag tycker iallafall man ska NJUTA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)