torsdag 5 januari 2012

7 Minus ute nu på morgonen!
Burrburr

Har införskaffat mig en 1-års dagbok
som jag börjat skriva i sen den 1/1 =)
Ska skriva hur vårt 2012 blir!
Har ju nämligen förstått att det kommer bli en STOR omställning med en Liten Bebbe!! <3
Skrev alltid Dagbok när jag var mindre.
Min Dagbok kommer bli fylld med minnen, bilder och tänkvärda ord!
(förhoppningsvis)
´

Har ni plockat och städat ut Julen?!
Många som gjort de verkar de som..
Själv har jag plockat bort varenda jäkla Tomte.
Julgardinerna (neutralt röda) åker nog ner i helgen!
Med hjälp av Johan!
Vi har verkligen haft lite Jul-pynt här hemma i år!
Inte ens granen kom upp.
Faktiskt väldigt skönt!!


Idag blir det prommis med hunden och lite samtal till Försäkringskassan,
måste få veta när var och hur man lägger/skickar in om föräldrarledighet.
Inte lätt att bli förälder, gäller att ta reda på allt själv!! Hoppas bara på att det inte är 245 före mig i telefon kö-systemet bara! =) Tur man har högtalare, så man kan lägga ifrån sig luren!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)