onsdag 4 januari 2012

Prövar att Blogga igen!!

Hejsan alla Gamla o Nya Läsare o Vänner!!
Hoppas ni haft en super härlig Jul och ett Gott Nytt år?!

Förra gången jag tänkte börja blogga,
 gjorde jag de i ca 1 vecka sen ledsnade jag.
Vi får se hur det blir denna gång!!
Hoppas ju att jag kommer tycka det är skojsigt och givande!!

Som många av er säkert vet,
ska Jag o Johan få en liten Bebis i Februari!!
Vi Längtar som tusan, vill att dessa sista veckor ska gå fortare!
På det svart/vita kortet är jag i vecka 17 resp 20

vecka 17 & 20
Veckorna gick och Baaaboom sa de,
så hade vi lagt på oss dom där kilona som alla pratar om..
Suck
Men nödvändigt för Bebben!
(intalar jag mig iallafall)
Gör allt lite lättare!!
På denna bild är jag i vecka 33
Svälld o Lagom snygg!!


Det finns säkert ni som läser min blogg som inte alls har lust att läsa om min graviditet varje dag.
Lovar, ska inte alls skriva om den varje dag!!
Jag har mycket annat att skriva om också!! =)
Vänta & Se!!

1 kommentar:

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)