lördag 21 januari 2012

Shopping Sömnbrist?

Har en Riktigt LIVLIG Bebis i Magen.
Det Är ordentligt Trångt inne i min lilla mage nu.
Resulterat i ca 3timmars sömn inatt (igen)
Kissat & Värmt vetekudden om vartannat.
*
Precis när jag tyckt jag somnat skönt (ca 05:30) vaknar jag av att Silaz Spyr i Sängen.
åååå Underbart.
..Stackars Liten, såg såå skamsen ut..
Mammas Lilla Plutt
*
Ingen idé att somna om.
Vart vaken sen dess.
Druckit Kaffe och Burrat in mig i en filt.
14,7 MINUS ute.
BurrBurr
Men konstigt nog känner jag mig inte värst trött.
Kanske för att jag vet att det kommer bli en toppen dag!!


Våra Underbara vänner från östervåla kommer till oss.
Älskade Vänner.
ALLTID lika Trevligt.
Mys Erica, Tok Johan o Underbart Gooa Pontchooo



Innan dom kommer ska Jag & Johan dra en shopping vända.
Köpa lite välbehövliga baby-artiklar.
Kläder
Sängkläder
 och lite annat "krimskrams"
som behövs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)