torsdag 26 januari 2012

Smörgåstårta fönstershopping


När man är hemma så här om dagarna som jag..
blir det ju lätt att man sitter endel framför Datorn.
"Fönster Skärm-Shoppa" Kallar jag de.
Mycket skoj hittar man.
Här har jag hittat någonslags plast plupp man fäster uppe o nere 4st på påslakanet med Täcket 
så Täcket håller sig på sin plats i påslakanet.
Ganska smart faktiskt, skulle passa mig som ligger o bråkar med täcket varje natt. =)
*
Men som sagt, hemma med
Havandeskapspenning = SkärmShopping
Bara Handla nödvändiga saker.
För plastpluppar till Påslakanet är Verkligen Onödigt,
enligt min mening iallafall.
*
*
*
Jag o Min Älskade Johan har vart sugna på Hemmagjord SmörgåsTårta i Månader nu.
Såå idag ska Jag göra
Världens Smarrigaste o Lyxigaste SmörgåsTårta.

Faktiskt många som frågat efter Receptet när dom ätit den.
-MummsFilliiiibaba-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)