onsdag 11 januari 2012

Världens Bästa Kompis!!

Silaz är verkligen Goo. Ända sen vi blev gravida,
(joo alla i familjen blir ju gravida, på sitt sätt)
så har min lilla kille funnits nära mig hela tiden.
Vill helst av allt gärna ligga på min mage. Hehe.
Han vaktar mig på ett helt annat sätt än han gjorde före.
Vill gärna ha koll på sin kära matte,
vart hon än går.
när vi går ut på promenader har vi ett minst sagt lugnt tempo o han kikar till mig hela tiden.
Visst busar vi med pinnar o kottar.
Men han accepterar mer o busa själv.

Medans jag sätter mig på en sten/stubbe o vilar!!
Han kommer alltid med jämna mellanrum o kikar till mig.
Tassar lite på mitt ben o vill bli klappad, sen drar han iväg o busar igen.

Hundar kan verkligen läsa av Energier

Han kommer bli Världens Bästa Storebror!! (får vi hoppas)
hahaa,
joo men de e jag Säker på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)