onsdag 1 februari 2012

Lustgas o StudieBesök på Förlossningen vecka 38.

Nu går dagarna / timmarna långsamt.
Vill att det ska hända något snart.
Har Fötter som en Flodhäst o rumpa som en Elefant. Hahaha
Men har en hel nöjd Kille i Magen som Bökar o trycker sig hit o dit men tycker nog att det börjar bli Trångt där inne.
(bara komma ut då, inte stanna kvar där inne)

Vi var på BB i måndags på Studiebesök. Intressant o lärorikt.
Både jag o johan fick pröva på den "berömda" LUSTGASEN som så många pratar gott om.
Jag drog i mig ett par rejäla drag. Njää kände inget, fören efter några Sekunder. För då Jäklar va de snurra till. Illamåendet o att inte ha kontroll va Fruktansvärd. Barnmorskan fråga om de gick bra o om jag behövde spy. Haha jag nickade lite instämmande. Kunde inte svara. Va "bortdomnad" i ansiktet o resten av kroppen. Hahaa men allt vart bättre efter ca 30 sek. Mammamia Karamba vilket rus.

Johan reagerade inte alls lika "illa" men en rejält dålig fylla jämförde han de med. Hahaa så nu är det gjort.

Tänk.. Om dagar/timmar (veckor,hoppas INTE) kanske vi ligger där med Lustgasen i högsta hugg o föder vår alldeles Underbart Egna Lilla Pojke.
Märkligt, men såå
Efterlängtad o Välkommen av Såå Många.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)