lördag 20 februari 2010

GodMorgon!!

Jahupp.
Nu vet jag hur det blir om jag äter något "gammalt/dåligt"
Måste väl ha bland sveriges känsligaste magar iaf.
Usch o fy.
men fick tips om att jag skulle dricka Resorb (vätskeersättning)
Hjälpte verkligen!!
Tack!!


Ikväll är det ju tänkt att vi ska få besök hit av våra gooa vänner.
Hoppas dom kan komma också.
Tänker nämligen på Snöovädret som håller på o dra in över Uppsala.
KAOS KAOS
Eller blir det ingen SnöKaos??
Vi får väla se.
Om dom kommer blir det en smarrig Middag med en Underbar Sallad!!
Plus MelodiFestivalen!!
Har ju inte sett ett enda avsnitt..
Ska bli skoj o kolla på!!



Nu ska jag ut på en Promenad med mitt lille snötroll Silaz!!
Få se hur mycket vi fryser ute, för det är 17,9 Minus!!
Buuruurrr



Tuddiluuu

// T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)