fredag 19 februari 2010

GruffGruff

Fick vara frisk i en vecka ungefär.
Igår runt 17.00 tiden börja jag känna mig illamående.
Hann bara komma hem o innanför dörren.
123 så låg jag på toa igen..
Denna gång kändes det mycket mycket kraftigare.
Låg på golvet på toaletten med fleecefilt och massor av kläder och bara skakade.
Ingen ide o ta sig in i sovrummet.
För jag hade ju inga krafter att ta mig in på toa´n när det behövdes.

Troligen Matförgiftning.

Hhmm.
Blidde hemma idag (igen, blir såå less)
Eftersom jag har vart vaken större delen av natten och inte har några som helst krafter kvar.

Har pillrat i mig två glas vatten och en halv banan som jag fått behålla.
Har inte behövt vart på toa en enda gång sen klockan 12.00 Jätte skönt.
Hoppas det är över nu.

Hhmm har antingen ett extremt dåligt immunförsvar i magen..
Annars var det något väldigt dåligt jag åt igår.
Vet inte vilket, men hemskt var det.

Har ju hållt mig väldigt frisk för övrigt.
Hållt mig borta från alla förskylningar o dyl som går nu.

Men magsjukan kan jag inte stå emot.

VILKEN FREDAG..
Hahaa helt sjukt jue.
Jag som skulle på lite fest ikväll.
(kan ja ju fet glömma)

Vi får hoppas jag blir friskare och piggare inom några timmar.
Johan ska köpa med sig Resorb.
(vätskeersättning)
Såå får vi hoppas jag får behålla de.

Ha Det Fint!!

// T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)