onsdag 19 maj 2010

Åååå vad Härligt!!
Känner verkligen att jag har massa inspiration till o Träna!!

Har precis kört 1 timmes träning´s pass här hemma i "träningsrummet"
Njuter av ett Stort Glas Citron Vatten nu!!

Fräscht o Gott!!
--
Har bestämt mig att nu Jäklar blir det inge mer Smågodis i veckorna eller undanflykter till att Träna.
-
Men Visst.. Ostkrokarna kan man få Lyxa nån helg ibland.
-
Nu kanske många tänker.. men Thessan som är "smal" behöver väl inte gå ner i vikt.
Näää gå ner i vikt är ja inte ute efter.
Vill bli lite Fastare o få lite Muskler
--
Genom promenaderna bygger jag på min kondition men inte mycket mer än så egentligen.
Gäller o köra genom varje kroppsdel =)
Bollen är Underbar!!
--
Och inte svår alls, vilket jag trodde i början.
--
Såå LoveHandles Byebye*BlinkBlink*
--
(Skämtosido)
"Anna Anka Rumpa"
Here i Come.
HahaaaaHaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)