torsdag 20 maj 2010

Gnissel Gnissel med Tänderna..
Suck. Nu har det vart flera mornar i rad som jag vaknar o känner att jag gnisslat Tänder.
*
?!?Varför?!?
*
För några år sen gnissla jag mycket tänder när mycket kändes jobbigt.
Men NU?? njää min enda förklaring är att min Visdomstand är på G.
*
SuckSuck.
*
Det gör ju fasligt ont hela dagen i käken + att huvudvärken kommer krypande också pga gnisselgnissel
---
Idag hoppas vi på SOLEN igen.
Blivit lite bortskämda med den känns det som.
Börjar liksom ta för givet att den ska lysa o stråla sina strålar på oss varje dag.
Snart kommer väl "bakslaget"
Eller va tror ni?!!
--
Idag efter Jobbet ska ja snabbt ner på stan o köpa lätta Hantlar, till träningen =)
! ! ! Underbart ! ! !
-
Ha En SUPER Härlig Dag i Solen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)