tisdag 26 oktober 2010

???Hur???
kan jag ha sån himla otur med förkylningar o dyl.
Tror att allt sitter i magen, om magen krånglar "vill inte" immunförsvaret.
Skulle ju ha vart hos en Magdoktor idag, men kommer inte så långt med denna smärta o "matthet"
Suck, har ju fått en redig Urinvägsinfektion, penecillin.
Jätte bra att jag fick medecin mot de Men...
*
Efter ca 1timme efter jag tog första tabletten, kände jag ett lätt illamående.
Som verkligen höll i sig o visa sig bli Mycket kraftigare.
*
Suck..
*
en av Biverkningar var illamående o kräkningar.
att jag skulle få de då...
Gahhhh *blir tokig*
Har prövat nu på morgonen med en tablett till,få se om de blir lika igen.
Då måste ja ju ringa o byta dom.
Vill bara att smärtan ska försvinna.
Tranbär, youghurt, fil o Gröt bara snälla saker som kan dämpa pencellinet´s dumma verkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)