tisdag 26 oktober 2010

Nu mår jag mycket bättre!!
Stor skillnad jämtemot igår och imorse.
Blää för att må dåligt o vara sänkt i kroppen!!
Verum o Proviva är grejer de!!
Smörjer magen så skönt!!
Har dock fortfarande ont i Pullirullan men det ska nog släppa ganska fort med dom nya tabletterna!!

Skippar dessa tabletter, borde verkligen inte ges ut.
(iaf inte till dom som är lite halv känsliga)
Fyyy så jag mådde, hoppas verkligen inte ni får dessa om ni nu åker på en urinvägsinfektion.
(Vilket jag hoppas ni INTE gör)
Ska åka till Apoteket nu o hämta ut andra tab.
Så ska vi nog se att Allt blir mycket Bättre!!
********
Har även skrivit in mig hos en Körskola nu.
Så Tisdagen den 2/11 ska jag gå på min första körlektion!!
Spännande o Skoj ska de bli!!
***
Always Look on The Bright Side of Life!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)