söndag 17 oktober 2010

Körningen går bara bättre o bättre!!
Sweeeet!!
När löningen kommer ska jag ringa körskolan o be om lektioner så vi vet hur vi ska gå tillväga nu, de e nu "fiiin liret" börjar. Inte bara tuta o köra utan nu måste man verkligen tänka rätt när man ger sig in i trafikerade områden.
*
Satt o kikade i min almenacka idag, har precis övning´s kört 1 Månad.
Herre så fort jag lärt mig!! *Stolt* thiiihii
Varit på shopping tur idag!!
Ikea, nya ljus o lampor behövs verkligen så här i Höst rusket.
Min Underbara Sambo o Älskade Bästa Sambo har en liten "nisch" på att han vill ha lampor lysa mysigt i fönstren
Visst ska han få ha de!!
Håller ju med om att det är mysigt när det lyser i fönstren
Dessa Underbara Ljus doftar en härlig doft av fräscht o massa mjukhet ;)
Ni fattar hur ja menar va??!! Hahaha

Lyckades få hem en ny Vinter Jacka!! Såå Glad!!
Min Belöning för hur duktig jag vart på o övningsköra Hehe
Nee då, jag behövde verkligen en ny!!
Eftersom jag har turen o få vara ute o uppleva alla årstider på Bästa sätt genom mitt jobb, så är det ju trevligt o få ha en jacka privat o en till jobb.
Blir bra slitet efter många Snö änglar!! ;)
********
Därför bestämde jag att jag skulle köpa en ny till Privat bruk o ha kvar min "gamla" på jobbet!!
Perfekt!!





Snygg va!!??
Nu ska jag kika lite på tv innan jag ska lägga mig i sängen o läsa lite Teori.
Också en viktig del i Övningskörningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)