tisdag 15 februari 2011

Har fastnat helt för Grod-prinsar/prinsessor!!
Tycker dom är sååå Söta o fina!!
Alla slags former o storlekar!!
Helst ska dom vara en färgade
(vita,betong eller sten)
Mmmm
Såå Tjusiga!!

Har även vart på fortsatt jakt efter glödlampa åt min fina lilla Second-hand lampa i köket!!
Hittade dessa när jag googlade på Glödlampor!!
Dessa härligt coola Lapor kommer från Orrefors,
ger ett härligt reflekterande ljus o sken på väggar o i rummet.
Vore ju något, men mer passande i en Hall kanske.
Just..
Ni läste kanske att dom kom från Orrefors.
Kostade dessutom 299kr/styck.
Haa för en glödlampa.
Kanske egentligen inte är såå mycket för en glödlampa.
De e ju trots allt Design
Fast i mina öron är det alldeles fööör mycke.



Kan ju inte vara allt för svårt o måla själv,
om man nu är ute efter en mönstrad Glödlampa.
Kreativa JAG!!
Hahaha
Njee någon Lampa från Orrefors blir det icke.

Fast jag gillade dom starkt!!
Har dock hittat en Klotlampa på Claes Ohlsson som nog duger alleles utmärkt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)