måndag 21 februari 2011

Jaha.. Vad Pysslar jag med på kvällarna då =)
Joo nu ni.. Jag tänkte jag skulle pröva på Stämpling.
Ni skulle bara veta hur mycket snygga stämplar de finns ute på nätet =)
*
Men. det tar ju några dagar innan jag får dom jag beställt.
Så jag var ju tvungen o köpa en på Uppsala-färg idag o tjuv prova=)



Tog en av alla "lådor" som jag målat
(måste målas minst en gång till)
Men prövade o stämpla lite på den!!
Lite lurigt o klurigt!!
Men så skoj!!
Övning ger färdighet som det heter!!
Och det tror jag absolut på!!
Ganska Sött o Nött =)
Denna Hylla inköptes idag lite slipning o målning var de igång =)
På denna bild är det bara ett lager..
Måste ju ha tålamod o vänta o vänta så färgen torkar mellan gångerna =)
Min nya Hobby!!
STÄMPLING!!
Love Love!!
Lite Shabby Chic =)
Lovar o visa "Slut" resultatet på mina saker när som är färdiga!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)