fredag 25 mars 2011

Thuns o Sparkad av en Häst!!

Tjooo Fredag!!
Mys Mys
Sol o ska komma snö, men vad gör det då..
Det är Ju Fredag!!!



Idag efter jobbet drar vi ut till Thuns!!
Ska bli härligt att förhoppningsvis få
förnya vårgarderoben!!
Skulle sitta fint med lite nya tröjor.
men även lite nytt till vårt Vackra hem!!

Bilderna är lånade från thuns.se

Just já..
Tänkte ge er ett resultat-svar på hur det känns i magen efter att jag rockade med min rockring i 7minuter UTAN att tappa den!! =)
Stolt över att jag klarade att rocka sååå bra!!
Johan va riktigt imonerad!!
Jag ska först tilläga att EFTER jag hade rockat googlade jag om olika övningar.

Då stod de att man bara skulle köra
1-3minuter dom första ggr.

Känns som jag blivit Sparkad av en häst rakt på
The Love-Handles
haha
Även mitt på magen.
Ojoj
Men det går över!!
!!Träningsvärk är Härligt!!
Rekomenderar den verkligen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)