lördag 26 mars 2011

Thuns Earth Hour Nordiska Trädgårdsmässan

Var ju på Thuns igår!!
Fanns massa fina saker.
Kom hem med bland annat,
Te låda i trä
Fruktfat shabbad & grönaktig
Träningsbyxa
Sjal-Svart
Fiffty-fiffty klubbor
(kommer ni ihåg, som är svarta & Rosa)
Mmmm Smarriga!!

Här har ni Tea time- lådan!!
-Snygg-Gillas mycket-

Våra lägenheter här hemma är ju skapligt
ruppliga o gamla.
Därav har vi kvar en lortig & plastig
låd-hylla-mjöllådor
eller vad sjutton dom kallas.
Vi har aldrig haft dom uppe utan har haft ett tomrum där
(Skitgrej´shylla har det vart)
...Men...
Igår tänkte jag att de kanske var dags att plocka fram dessa plastbunkrar
o designa lite snyggt!!
Kanske det kunde se ut som
en liten tavla eller något.
Mnnjoo
Jag blev helt klart Nöjd!!
Ser mycke bättre ut än tidigare!!

Vad tycks!?

Fruktfatet!!
Ska inköpas lite ny frukt nu bara!!
Efter att jag o Johan har börja träna har vi Betydligt mycket mer frukt hemma!!
!!Gott!!

??Släcker ni ner ikväll??!!
20.30-21.30
..Undra hur mycket ström o energi
man kan spara på en timme..
Inget jag tänker fördjupa mig i.
Vad kan man pyssla med en heltimma i mörkret då?!!

-Tips-

Om några timmar ska jag dra iväg på Mässa!!
Nordiska Trädgårds Mässan,
alltså den omtalade Trädgårdsmässan som
Jag o Linda Nästan varje år åker på!!
Vi har alltid sååå skoj!!
På hem vägen kanske vi tar en sväng in till Kista-Mässan
Antik & Kuriosa Mässan!!
Vi får se vad vi får för infall,
man vet aldrig vad som händer
när vi 2 är i farten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)