lördag 23 april 2011

PåskMiddag + 6 miljoner ägg i timmen

Jaaa Herre..
HUR mycket Godis kan man få i sig över en
Påsk-helg.
Jaa de e verkligen frågan.
Usch mår illa av allt Godis som står överallt.
Äter man kanske 1kg i var?
Mm Minst tror ja.
*
Läste i Tidningen att det ÄTS 6 MILJONER ÄGG I TIMMEN nu under Påsken
Snacka om att de lär bli många äggmökar.
-Shysst-

Idag ska vi till UNDERBARA Svärmor & Svärfar på Påskmiddag!!
Ska bli Trevligt.
Alltid uppskattat och åka till underbara Vendel!!

Senare mot eftermiddagen/kvällningen hoppas jag verkligen att vi träffar
Calle & Vånkis Long time ago nu!!
Skärpning, jag tycker verkligen om mina vänner sååå himla mycket.
Får dåligt samvete o tycker de e Mega trist när man inte träffas på ett tag!
!!Saknar ju mina Bästa!!
ALLA mina Vänner är mina BÄSTA!!

GLAD PÅSK-
ÄT Massor av Goo-Saker!!
Frossa Frossa
NJUT av Varandra´s Sällskap!!
Uppskatta Varandra mera!!
!!Ge varandra en Bamse Kram!!

1 kommentar:

  1. För sällan har det verkligen blivit... :(
    Men tack för en SUPER TREVLIG kväll igår =D
    Får inte bli för länge till nästa gång!
    Många bamsekramar

    SvaraRadera

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)