måndag 25 april 2011

Solkräm + Melissa Horn + Vitsippor

Idag ska vi på Cykel-Mys-Picknik-resa genom Gröna skogarna!!
ÄLSKAR allt som
Blomstrar & Grönskar nu på Våren!!

Jag smorde in mig med solkräm nu på morgonen
lyssnar på Melissa Horn
och
Dricker en kopp Java!!
Doften o Ljuden förknippas verkligen med SOMMAR!!
Jag tycker verkligen man ska försöka
Uppskatta allt lite mera!!

NJUT av Livet
mina kära Bloggläsare & Vänner!!
Vi människor har såå himla lätt att ta 
mycket förgivet & Självklart.
Ta Vara på Livet & Uppskatta det istället!!
Det försöker jag iallafall göra!!

Såå..
Jag har förberett lite
smörgåsar & ska brygga mera Kaffe
!!Lite Saft o Kakor!!
Sen är det bara Kasta oss på
Appollo-Hästarna o Börja Trampa!!
Ska inte cykla barfota...
Kommer ni ihåg när man var liten o
cykla barfota o skrapa i stortån mot asfalten.
Ufff Ont Ont. Haha
Kanske ioförsig inte ska cykla med bara ben heller.
Hahaa
Tar Chansen o Hoppas på att vi håller oss på
 cykeln o inte ramlar. =)
Ska göra mitt bästa o inte försöka
cykla utan händer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)