torsdag 29 september 2011

2 Veckors skillnad.
Bilden går o klicka på så blir den större.

Som jag skrev igår,
HUR
stor va skillnaden?!
Njaa Ganska stor iallafall.
Magen växer o Lill-Trollet rör sig verkligen
 mer o mer för Varje dag!!
Hel Härligt!!

Synd bara att Johan Nästan aldrig hinner känna,
så fort jag lägger dit hans hand så blir det oftast Cool lugnt.

På tal om nå helt annat,
kan ju inte dränka er helt i min lilla dröm bubbla med allt "Bebis Tjat"
Har ni koll på vad detta är för något?!
Tror minsann att jag kan säga att det blir
Världens Goaste kaffe av denna kokare.
Jag fick dricka sånt kaffe i måndags,
mmm
Dofta barndom, doften o vilken smak!!
!!Yummiyummi!!


Goggla på Don Pedro
så kommer ni få en klurig förklaring
 på vad denna Kaffe kokare pysslar med för att få det godaste o renaste Kaffet.

Nu kanske vissa tänker, jaa men hon kan väl nöja sig med en perkulator?

De e inte alls samma sak o defenitivt inte smaken.

Tror minsann att en sådan kommer få hamna i vårt kök så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)