fredag 30 september 2011

Kikade igår på Tradera om det fanns
någon Don Pedro där!!
Japp, det gjorde de, 2 stycken. 
har lagt 2 "Max-bud" så nu får vi
vänta o se om jag får den eller inte.
Hoppas eller hoppas inte.
2 dgr kvar
Hur seriöst kommer dom slå in dessa
ömtåliga kannor?!
Kommer det komma en kartong med glas splitter till min lilla gata?!

Om inget annat är jag lite orolig för att Posten
inte kommer hantera ett Varsamt/Aktas-paket försiktigt.
Ena Pedro´n finns i Tierp, kanske kan kontakta henne om ja vinner.
Kan nog hellre åka till tierp o hämta den.


Sitter o kikar på posters/affisher som ska
få bli fina tavlor i vårt vardagsrum.
Men de e sååå svårt,
att hitta dom "Rätta"
Jag tror jag kommer lägga ut några
förslag här på bloggen.
Sen får ni hjälpa mig att Tycka Till!!


Ha En Toppen
Fredag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)