söndag 2 oktober 2011


Idag ska vi på den årliga o traditionella Mässa.
Mikel´s mäss- Marknaden
i Örsundsbro
Inte bara vi, förmodligen halva Uppland också.
Hahaa
Brukar alltid vara Hysteriskt mycket folk.

Mitt mål är Outlet butiken,
så långt jag tror jag kommer komma
med min lilla rygg.
Ska kika efter Pasta tallrikar bla
*Bara Nöjd av att komma ut
bland lite folk o friska luften*
Får gott sätta mig på en parkbänk med några Gybbar o inta kaoset resten av tiden!!
Hahaha

 Hittade denna Artikel på google.se
Va tror ni om den?

Hmm
Jag tror INTE på den ett dugg.
Visst, de finns gott om dom Bloggar som de gnälls o klagas o är negativa på.
..Men inte här inte..
Jag är en Riktigt Lycklig Brutta som bara vill dela med mig av min Glädje till er!!

1 kommentar:

  1. Nää de där tror ja inte heller på.

    Ha så kul idag=) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)