måndag 3 oktober 2011

Skrivare Egen Lampa

Har införskaffat en Skrivare till Datorn.
(har inte haft någon tidigare,
aldrig vart i behov av en)
Men nu..
Har jag förstått att det kommer bli många papper till Försäkringskassan bla.
Med Föräldrarledighet o Havandeskapspenning mm mm
Många vändor verkar det kunna bli.

Frågan är..
Kommer jag kunna installera den själv på datorn eller ska jag vänta till i kväll o få hjälp av min Älskade Johan?!
Hmm vi får se.




Jag gjorde ju en Golvlampa
själv här för ett tag sen.
Med hjälp av paket
papper´s snören och en helskottas massa Tapetklister.
Funderar på o tala om för er hur jag gjorde.
Ska kolla igenom bilderna vi tog o se om jag kan visa
steg för steg
så alla som vill kan pröva på att göra en egen Lampa!!
Låter väl skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några Fotspår efter dig... =)